RAMADHAN KAREEM

YA ALLAH...I LUVVVV UUUUUUUUU......

Ramadhan kali ini memang saya tunggu...sebab pesta beribadat! Apa yang kita buat, pahalanye berlipat kali ganda...jadi apa tunggu lagi...buat la ibadah banyak-banyak ... niat semua yang kita buat kerana Allah Taala dan pastikan semua yang kita buat perkara yang BAIK-BAIK sahaja. Sebagai contoh, saya hendak berkongsi dengan u all semua tentang KOPI MINERAL ni...cer baca kat bawah ni testimonial anak saya sendiri :

KOPI MINERAL....TQ ALLAH...you are really great! Anak saya Luqman, 8 thn....kita kan puasa hari Sabtu....tengahari dah nak berbuka. Saya minta dia tidur dia tak nak....last sekali bg iPad. Sebelum posa muntah, lepas posa muntah. Angin...second day sahur saya bagi secawan kopi mineral...dia kata sedapppppp nyer umi...Ahad tu kita kan ada MSR....Balik rumah jam 3ptg. Tak dia dok lompat, lari....saya tanya...tak penat ke? Dia jawab takkkkkk laaaaaa.....okkkk jerrr...pelik saya...baru teringat bg dia KOPI MINERAL tadi...lepas tu hingga sahur tadi saya WAJIBKAN dia minum KOPI MINERAL....ALHAMDULILLAH baru saya perasan dia tak selsema dah tiap-tiap pagi, jika tak asyik bersinnnnn....jer..iftar bagi secawan lagik...pasti pergi terawih...siap boleh berlari Balik dari surau!!!!CERGAS...tak penaTTTT katanya....tido pun tak dengkur da....sunyi jerrrr.....TQ ALLAH!!!! ALHAMDULILLAH!!!! Pm saya jika sapa nak KOPI MINERAL!!!!! CEPATTT!!!! Sahur secawan iftar secawan...masyaallah Luqman kata SEDAPPPPP NYERRR UMMI...

Untuk u all yang ada anak/diri sendiri yang gastrik, angin...dan yang nak mula belajar puasa saya SYORKAN KOPI MINERAL ni....

TIADA GULA!
TIADA KAFFEIN!
TIADA BAHAN PENGAWET!

Cepatttttt orderrrrrr...pm saya 016-3192733


Comments