TESTIMONIAL PERIOD DAN MIGRAIN

KREDIT TO JULIA DARI STG...

Rasa bangga dan teruja untuk saya kongsikan testimoni saya di STG ini. Alhamdulillah, dengan izin Allah selepas opismate saya iaitu Noor Alia binti Ab. Rahim , berusia 24 thn, yg masih muda remaja mencuba krim hebat B.E ini. Masalah sahabat saya ini adalah beliau tidak period sejak bulan Febuari 2010 lagi dan memang benar-benar merisaukan hati beliau. Setiap kali berjumpa doktor, doktor akan cakap hormon dalam badan beliau tak stabil dan beliau disarankan makan pil ‘turun darah’ / pil hormon..Memang selepas makan ubat tersebut , bulan tu beliau ‘period’ , walaubagaimanapun bila bulan-bulan berikutnya beliau makan ubat yang sama,..namun tak kunjung2 tiba juga ‘bulan’ yang yang dinanti-nanti itu. Akhirnya sedar tak sedar dah setahun setengah beliau tak ‘period’.
Saya terus menyarankan krim hebat B.E ini kepada beliau. Selepas 3 hari menyapu krim BE secara berterusan disertai selawat nabi dan doa, di 4 bahagian wajib dan di bahagian perut serta belakang pinggang, alhamdulillah pada hari yg ke-4, akhirnya beliau telah ‘period’..dan ketika itu beliau benar-benar terperanjat dan beliau seperti tak percaya dan bermimpi..manakan tidak setelah hampir 2 tahun beliau tidak ‘period’ . Bersyukur tak terkira, beliau juga menceritakan , darah yang keluar ketika itu berwarna kehitam- hitaman, berketul-ketul dan agak banyak serta baunya benar –benar busuk hingga beliau sendiri tidak tahan. Beliau benar-benar gembira.
Sementelah setelah sekian lama beliau tidak period, beliau juga kerap kali terkena sakit kepala/migrain dan tidak boleh minum air yang berkafein. Beliau juga menceritakan apabila beliau minum air kopi susu kegemarannya itu, beliau kini boleh mengukir senyuman paling manis.. , lebih manis dari kopi susu yang beliau minum itu..Migrain beliau tiada lagi!! Dan paling best katanya lagi.. , sekarang ni kalau tak make- up pun tak mengapa sebab muka dah berseri-seri dan macam pakai make-up...
Selamat tinggal Migrain..Selamat Datang ‘Bulan’!!...
Syukran Ya-Allah...

Comments