TESTIMONIAL RESDUNG DAN SAKIT PINGGANG

Kredit to Pn Airee

assalamualaikum... saya pengguna BE baru 1 bulan... nk share pengalaman saya..


Alhamdulillah.....
selepas guna krim Bio Ever selama 3 minggu resdung dan sakit pinggang aku dah berkurang. Asalnya, aku guna Bio Ever sebab nak hilangkan masalah sakit pinggang yang berpunca drpd kenaikan berat badan yg mendadak ketika preggy anak sulung. Allah shj yg tahu betapa beratnya beban sakit pinggang aku tu. spnjg 10 thn aku tanggung tu.. Tapi tak sangka dengan sapu Bio Ever dlm masa 3 minggu shj, aku dapat hilangkan 2 penyakit yang dah lama aku cari penawarnya. Skrg, Alhamdulillah, bangun pagi dah tak bersin lagi dan muka pun dah semakin licin daripada masalah jerawat resdung dan sakit pinggang aku dah beransur kurang. Terima kasih Ann Adlina sebab perkenalkan Bio Ever pada saya....
Syukur pada Allah..

Comments