TESTIMONIAL ASMA - PULIH

Kredit to : Sis Nor Hafiza Mohd Khalid

Salam, anak saya Nur Amirah (kak ngah) ni semput sejak kecik. Lepas disapu Bio Ever, healing crisis dia memang sangatlah teruk sampai cikgu-cikgu dia yang mengenali saya call saya tanya kenapa muka kak ngah bengkak2 dan menggerutu, merah2 keruaman dan gatal2 selama 3 minggu. Bila saya kata saya sedang mencuba produk baru, ramai yang mendesak saya suruh berhenti pemakaiannya. Tapi, walaupun saya ketika itu pun bengkak2 muka sebab turut mengalami healing crisis (anak beranak kena~hehe) tapi saya tetap istiqomah menggunakan BE. Alhamdulillah, sekarang sejak menggunakan BE hampir setahun, hanya sekali sahaja kakngah diserang semput dan yang paling best sekarang dia boleh masuk macam2 acara sukan yang memang dia minati selama ni. Untuk sukan tahunan tahun ini dia terpilih untuk masuk acara lompat tinggi, lompat jauh, lontar peluru dan 4x100m. Syukur alhamdulillah. Sangatlah berbaloi2 segala usaha. Bahagianya hati seorang ibu melihat anaknya dapat melakukan aktiviti yang sgt digemarinya. Kos sudah menjadi perkara yang ke 51,298,745,632 ... semoga perkongsian saya ini akan menjadi inspirasi kepada kawan2@pengguna BE yang mengalami healing crisis yang teruk. Sabarlah, dan insyaAllah Allah nampak.

PM BAYA UTK MAKLUMAT LANJUT - 016 3192733

Comments