FREE TRIP KE SEOUL KOREA 15 SEPTEMBER HINGGA 19 SEPTEMBER 2013


15 September 2013....

Alhamdulillah sekali lagi saya ke Korea!!! First time pada 2011..semasa itu gomen yang panggil ... kali ni saya dapat VVIP trip 5 star yer...Alhamdulillah TQ Allah3x. .. Saya pergi dengan rakan-rakan bisnis dari seluruh Malaysia. Smart Tycoon Global @ STG sahaja sebanyak 5 bus!!! Wau...semua Allah yang susun...

Kami bertolak jam 11 malam hari Ahad 15 September... dan balik pada 19 September sampai Malaysia jam 9.30 malam...

Sampai di Incheon Airport jam 7 pagi...so solat subuh atas flight. Kami pergi dengan Korean Air.... besarrrrr la kapal terbang nyer..

 
Ni antara bisnis partners saya.. Dr Kamesah Omar dan Tun Mozla... Dr Kam siap bawa family lagi

Yang ni Mentor Hebat saya... CDM Norazlin Nordin dan CDM Arifin Shah. Mereka bawak anak sekali sebab anaknyer dapat 14A dalam UPSRI... bertuah kan ... saya pun inshaallah plan nak bawak anak anak dan suami nanti inshaallah... ameenn
 
16 September 2013...Hari ke 2
 
Sampai di Seoul kami dibawa singgah di Blue House.. rumah dan ofis President Korea. Selepas itu terus ker Lotte World!!! Macam2 ada dalam ni.... semua nak main..tapi saya sempat main 4 games jer... hihi sesekali lepas gerammmm!!!! akak sukerrrr

 
Ni gambar memang saya sukerrrr!!! 3D tapi macam betullll.... rasa nak kutip2 jer duit2 tu...

 
Sampai malam kami di Lotte World... penat bermain terus makan malam... Makanan masakan Malaysia tau! kami disediakan dengan macam2 masakan... Ya Allah sukerrr sangat2... sedapppp ...
 
Hari Ke 3.....17 September 2013

Kakak ni memang la low profile... Multi millionaire tu..tapi alahai siap peluk2 lagi...

Ni la hotel yang kami tidur ... best3..TQ Allah

Kami breakfast di Itaewon kedai makanan HALAL!!! semua HALAL alhamdulillah...
Hari ke 2 jalan2 dan shopping2 di Dongdameun... DOTTA!! murahhhhhh....nak beli hadiah beli la disini yer...
 
Petang kami ke Insadong... macam Petaling Street gitew..
 
 
Hari ke 3 : 18 September 2013

 
Hari ketiga breakfast di Itaewon jugak... selepas tu kami visit Istana lama...

 
 
Antara yang saya tak kan lupa insyaallah adalah melayari Cruise mengelilingi Sungai Han. Makan atas cruise.. solat atas cruise . Ya Allah rasa syukurrrr....sebab happy@@@
 
Lepas makan puas puas kami ke Myeundong... situ macam macam ada... Ada Nanta kat citu...


19 September... hari terakhir di Seoul


 
Sempat lagi berposing seblm naik bus...
 
Babai Seoul... inshaallah nanti kami datang lagi yer..
sob sob sob..

Ni gambar warga STG atas flight...

 
Semua keletihan tapi happyyyyy


 
Inshaallah kita sambung catatan untuk next trip year...
Izinkanlah Ya Allah....

Comments